Nadya's bookshelf: currently-reading

The Hunger Games
0 of 5 stars
tagged: currently-reading

goodreads.com

Добре дошли!

Heyy ^^ Наскоро някой каза нещо от сорта, че книгите са опиат, силен колкото наркотик, защото книгите те изваждат от действителността, пренасят те в друг свят и те карат да забравиш належащите си проблеми. Е да, това важи с пълна сила за мен. Книгите са моя начин да избягам от всичко и всички - от реалността. Та по същество - целта на блога е да ви резюмирам книги, които съм чела, защото както казва една позната - "Винаги ти е по-лесно да решиш коя книга да прочетеш, ако тя е препоръчана от приятел."

Надявам се, че замисъла ще ви допадне и сайта ще Ви е от полза!

Приятни минути, прекарани в блога ми! ^^

сряда, 1 май 2013 г.

Писмо в бутилка


Заглавие: "Писмо в бутилка"
Оригинално заглавие: "Message in a Bottle"
Автор: Никълъс Спаркс
Страници: 368
Жанр: Романтична
Издателство: Пергамент
Резюме: По време на отпуската си Тереза Озбърн намира на океанския бряг писмо в бутилка, написано от непознат на име Гарет. "Моя най-скъпа, Катрин – гласят първите редове – липсваш ми, любима, както винаги, но днес особено силно, защото океанът ми пее за теб и песента му е за живота, който имахме..."
За Гарет това послание е единственият начин да даде израз на неугасващата си любов към жената, която е изгубил. Тереза, чиято вяра в романтичното е разбита от бившия й съпруг, е заинтригувана: "Кои са Гарет и Катрин? Каква е тяхната история? Наистина ли любовта им е била толкова силна?" Провокирана от тази мистерия и необяснимо привлечена от загадъчния непознат, Тереза се впуска в търсене, което ще я отведе до малък крайбрежен град. Събрани от случайността или нещо по-могъщо от нея, животът на Тереза и на Гарет ще се докоснат с определена цел в един разказ, в който отекват най-съкровените ни надежди да намерим онзи единствен човек и истинската любов.
Мнение: Така, това ми е първата книга на Спаркс която чета. Бях запленена. Този човек пише уникално и историята така те завладява, че просто не искам да оставиш книгата докато не стигнеш до 368-ма страница. Сама се убедих в таланта на писателя и си поставям за цел да прочета и другите му книги. :) От отдавна не бях плакала заради книга. Супер много я препоръчвам на всички романтици като мен :*
Цитати:
~ "Двамата се идеална двойка, помисли си тя. Имаха съвърше
но различни интереси, но изглежда, че вместо това да ги разделя, ги сближаваше още повече."
Оценка:Прекрасна! (10 :) )



               Книгата е екранизирана (клик тук :) )

Няма коментари:

Публикуване на коментар