Nadya's bookshelf: currently-reading

The Hunger Games
0 of 5 stars
tagged: currently-reading

goodreads.com

Добре дошли!

Heyy ^^ Наскоро някой каза нещо от сорта, че книгите са опиат, силен колкото наркотик, защото книгите те изваждат от действителността, пренасят те в друг свят и те карат да забравиш належащите си проблеми. Е да, това важи с пълна сила за мен. Книгите са моя начин да избягам от всичко и всички - от реалността. Та по същество - целта на блога е да ви резюмирам книги, които съм чела, защото както казва една позната - "Винаги ти е по-лесно да решиш коя книга да прочетеш, ако тя е препоръчана от приятел."

Надявам се, че замисъла ще ви допадне и сайта ще Ви е от полза!

Приятни минути, прекарани в блога ми! ^^

сряда, 21 август 2013 г.

Силата на шестимата

Заглавие: Силата на шестимата 
Оригинално заглавие: The Power of Six
Автор: Питакъс Лор
Страници: 293
Жанр: Фантастика, Приключенски, Трилър
Издателство: Колибри
Резюме: "Силата на шестимата“ е продължение на фантастичния трилър "Аз съм номер 4", познат на българските читатели и от филма с продуцент Майкъл Бей. Книгата излиза на български език почти едновременно с американския оригинал. Питакъс Лор е псевдоним, зад който стоят двама души – утвърденият автор Джеймс Фрей и младият Джоуби Хюз. Но Питакъс Лор е и едно загадъчно присъствие, което предстои да се прояви в повествованието. Отново се срещаме с младия Джон Смит и неговия приятел Сам. Сам е тийнейджър, a Джон Смит е извънземен, пристигнал на Земята от планетата Лориен. Той е един от деветимата млади лориенци, притежаващи завети, които им дават едва ли не свръхестествени сили. Тези завети обаче се проявяват с възрастта, а лориенците още са млади. Впрочем трима от тях вече са мъртви, убити от коварните нашественици от планетата Могадор, които са разорили планетата Лориен и вече са на Земята. Те са силни и са много. Ала Джон вече не е сам. С него е Шест, която е способна да предизвиква всякакви атмосферни явления и е много силна и красива. Джон е още влюбен в бившата си „съученичка“ Сара, но близостта му с Шест го смущава.
Мнение: След впечатленията от "Аз съм номер Четири" продължението не ме разочарова. Историята си се развива перфектно и това, че всичките гардове скоро ще се съберат заедно ме кара да очаквам третата книга с нетърпение. Кофти е, че не се споменава нищо за номер 5 и 8. Някаква 'драма' можеше да се направи и с тях - просто да се спомене какви са - години, пол, способности. Но може би така ще изчезне тръпката от следващите книги. Не ми харесва само превода на издателството. Доста е нескопосан и е преведено отгоре-отгоре.
Цитати:
~ "Ако някога срещнеш човек, който се опитва да потопи мъката си, информирай го любезно, че мъката му може да плува."
Оценка: 10



Няма коментари:

Публикуване на коментар